vineri, 18 martie 2016

Am crescut cu desene animate și multe vise

Dacă ar fi să fac o călătorie în copilăria mea, mi-ar plăcea să retrăiesc cu mintea de adult, o zi din viața mea de atunci: o viață inocentă și plină de bucurii. Desenele animate cu care am crescut au fost Tom și Jerry. Revăd și astăzi cu plăcere desenele autentice Tom și Jerry din copilăria mea, au parcă un farmec aparte. 
S-a spus despre aceste desene că ar împinge copiii la violență. Ei bine, eu am crescut cu ele și nici violentă nu sunt și nici probleme de comportament nu am. Îmi amintesc cu plăcere zilele când veneam de la grădiniță cu cheia de gât. Stăteam singură acasă și lăsam televizorul deschis la desene până veneau ai mei de la serviciu. O, Doamne și ce mă mai jucam, îmi făceam corturi din cearceafuri, găteam pentru păpuși, iar când veneau ai mei acasă parcă aș mai fi vrut să mai stea la serviciu, căci îmi plăcea enorm de mult să mă joc singură.

 Într-o vreme apăruseră desenele Sailor Moon, vai, îmi imaginam că sunt Sailor Moon și că am tot felul de puteri, nici aceste desene nu m-au făcut mai violentă, din contră m-au îndreptat spre visare, mi-au dezvoltat imaginația, creativitatea, căci aceste animații îmi dădeau subiect de a crea jocuri, jocuri frumoase fără lupte și bătăi, ci doar pline de vise inocente. 

Copiii din ziua de azi, nu mai știu să se joace, majoritatea petrec timpul pe tablete cu tot felul de jocuri violente. Au pierdut din inocența pe care eu o aveam în materie de jocuri.

Ador animațiile, chiar și adult fiind mă uit des la animații,  pentru că au o poveste frumoasă, pentru că mereu e lupta dintre bine și rău, pentru că mă fac să visez și mă încarcă cu energie pozitivă, pentru că mereu se termină cu bine. 
Empire
Recent am văzut filmul Ștrumpfii 1 cu fiul meu, nu știu care dintre noi s-a bucurat mai mult. Când eram mică aveam un bebe strumpf din pluș, ce mult îmi plăcea să mă joc cu el, cred că îl mai am și acum, rătăcit printr-o cutie pe la părinții mei.


smurfs

Stă sa ploua cu chiftele e un alt film interesant. 

Redescoperiți animațiile moderne cu Empire Film, vă vor purta în copilărie, veți retrăi  bucuria lucrurilor simple asemenea unui copil.


CE DESENE V-AU MARCAT COPILĂRIA?

O idee marca Spring SuperBlog 2016



3 comentarii :

  1. Si eu sunt cu Tom si Jerry si acum sunt si ma uit cu drag si multe alte desene mai gasesc pe youtube din copilarie ,dar cel mai mult si cel mai mult este cel mentionat de tine....

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca in ziua de azi copilaria este stricata de mediul virtual. In felul acesta copiii din ziua de astazi nu au o dezvoltare corecta. In majoritatea cazurilor am vazut ca le lipseste logica, creativitatea, rabdarea, etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am uitat la o gramada de desene animate , imi place foarte mult Sailor Moon, dar inte ma uitam la Tom si Jerry

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...