duminică, 21 februarie 2016

Secretul unei manichiuriste: BeaShop

Sunt de părere că o femeie trebuie să arate ireproșabil din cap până în picioare. Desigur, mai sunt și zile când poate cheful ne părăsește și mai uităm anumite lucruri.
Îmi aduc aminte cu mare drag de o fostă colegă, acum a ieșit la pensie, dar ea mereu arăta ca scoasă din cutie de fiecare dată când venea la serviciu, de la coafură până la haine și manichiură. Avea o vârstă, mai avea vreo câțiva ani până la pensie și chiar și așa era o adevărată lady. M-am reîntâlnit cu ea zilele trecute și la fel de bine arăta. M-a impresionat manichiura ei ireproșabilă, se vedea că le avea făcute la salon. Nu am putut să mă abțin și curioasă din fire, am întrebat-o: ,,Ce frumos arată unghiile dvs, vi le-ați făcut cu gel?

-Da, sunt cu gel, am o manichiuristă care vine la mine acasă și mi le face, are tot ce îi trebuie, și prețul este mult mai ieftin decât la salon. Dacă vrei, îți dau numărul.''

Desigur, am sunat-o și eu pe manichiuristă și m-am trezit cu unghii false cu gel uv. Nu prea am timp să îmi fac tot timpul manichiura și am înțeles că acest tip de manichiură durează până la o lună, ceea ce e perfect pentru mine.


Manichiurista, cu ocazia aceasta mi-a dezvăluit și secretul ei, locul de unde își cumpără tot ce are nevoie pentru manichiură. Beashop este un site online de unde își achiziționează de la geluri uv, până la ustensile, lacuri de unghii și tot felul de accesorii.  

Am fost și eu interesată de acest site, nu pentru că aș vrea să îmi deschid o afacere, dar pentru că manichiurista mea mi-a recomandat niște tratamente profesionale foarte bune pentru unghii de pe acest site. Mi-a spus că sunt accesibile ca preț și foarte eficiente.

Dana, căci așa o cheamă pe manichiuristă lucrează și acasă la cliente pentru că vrea să își deschidă un salon de manichiură și astfel strânge ban pe ban pentru a-și îndeplini visul. Un vis frumos, mai ales că Dana e și foarte pricepută, mi-a plăcut cum a ieșit manichiura mea cu produse doar de pe Beashop.

Dacă eu aș fi Dana, manichiuristă talentată, aș alege BeaShop din următoarele motive:
BeaShop.ro

- transport gratuit la comenzi de peste 250 ron.

- articole diverse profesionale, găsești tot ce ai nevoie pentru a-ți deschide un salon de manichiură: geluri uv, stampile pentru unghii, lacuri de unghii, aparatură pentru unghii cu gel.

- prețuri accesibile.

- câștigi timp și bani, căci găsești pe site tot ce ai nevoie pentru salonul tău de vis, fără să mai bați drumul magazinelor, totul se întâmplă din confortul propriei tale case.

- în secțiunea Reduceri, găsești mereu produse aflate la reducere.

- pentru comenzile sub 250 ron transportul este doar 11 ron.

- produsele de pe site sunt de cea mai bună calitate fiind importate din SUA.

Comenzi prin telefon: 0265-269222

Program: Luni-Vineri 09:00-15:00


VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!

Orice comentariu este așteptat cu mare drag!




Un comentariu :

  1. ma bate gandul sa incer si eu sa fac...mai ales ca tine asa mult si arata impecabil

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...