luni, 15 februarie 2016

Recomand Dental Praxis

Nu mai este un secret că un zâmbet frumos deschide inimi și de multe ori este calea prin care ne simțim confortabil cu noi înșine. Din frică sau datorită diferitelor traume din copilărie legate de vizitele la stomatolog, mulți oameni refuză să meargă la medicul dentist.


Zilele trecute, am rămas plăcut surprinsă să aud că prietena mea din Italia vine în România. Am rămas și mai surprinsă să aud de ce vine în țară, și anume să își trateze dinții care nu mai suportau amânare.
 La început am crezut că vine în vacanță, dar nu, ea a venit special pentru serviciile stomatologice de la noi. 

Normal că am întrebat-o: ,,Bine, bine dar ce în Italia nu sunt medici stomatologi, ai stat cu durerea până acum?'

- Draga mea, nu vrei să știi costurile din Italia, chiar și la o banală carie. Așa că am venit special pentru a merge la clinica stomatologică din București, sectorul 6, unde și-a făcut dantura Viorel, îl știi, verișorul meu.

- Aha, am înțeles, oricum mă bucur că ai venit, îmi era dor de tine. Apropo, ce prețuri practică cei de la clinica asta? Sunt buni?

- Dacă ai știi ce dantura are Viorel, și-a tunat toți dinții acum 1 an și nu mai are probleme de atunci. Are un zâmbet de te dă pe spate, la propriu. Au prețuri bune, și în plus poți să plătești în rate. În Italia, chiar și cu asigurare nu mi-aș fi permis să îmi repar dantura. Mă gândeam să îmi fac un implant dentar, mai ales că am câțiva dinți care sigur nu mai pot fi reparați și trebuie extrași și mai bine aleg soluția aceasta decât în timp să pierd toți dinții și să apelez la varianta unei proteze.

- Deja m-ai făcut curioasă, cum ziceai că se numește clinica?

- Dental Praxis.

- Hmm, hai să o căutam pe net.''

Da, am căutat-o și am rămas surprinsă de cât de bine arată totul, dacă intrați în galeria foto o să vedeți că totul arată ireproșabil. De la aparatura de ultima generație, la curățenia și modul în care sunt amenajate cabinetele până la echipa de profesioniști totul îți dă încrederea că nu ai să regreți vizita la clinica stomatologică din sectorul 6, București și te îmbie să vii aici. Te poți programa online, iar programul lor e atât de flexibil încât cu siguranță îți vei găsi timp să ajungi la ei, au program de la 9 dimineața la 9 seara. Nu uitați că puteți plăti și în rate, ceea ce mi se pare grozav în zilele noastre, căci îți creează o flexibilitate a bugetului tău lunar.



undefined

În cazul în care sunteți din București, aveți mai jos toate detaliile Clinicii Stomatologice București, sector 6, Giulești:

Adresa. Str.Boișoara, nr.10-12, sector 6, București, la 200 m de Maternitatea Giulești
Mobil: 0765 449 033
telefon: 021/367 28 28
email: office@clinica-dentalpraxis.ro

Program de lucru:
Luni-Vineri: 09:00- 21:00
Sâmbăta : 10:00-14:00
Duminica: închis



13 comentarii :

  1. este super sa sti unde sa mergi ,sa ai incredere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este, increderea este totul cand vine vorba de o clinica stomatologica!

      Ștergere
  2. este foarte important sa alegi cu incredere unde sa mergi pentru orice interventie dentara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pentru ca astfel risti sa te alegi cu tot felul de traume, cu Dental Praxis mergi la sigur.

      Ștergere
  3. Ai nevoie de recomandări când trebuie sa faci o astfel de intervenție, si ma bucur ca am citit acest articol, foarte util.

    RăspundețiȘtergere
  4. am auzit si eu ca in strainatate e foarte scump sa iti faci orice la dantura, la noi sunt doctorii buni si serviciile nu sunt chiar asa costisitoare..cu asa o poza la cabinet chiar as merge, arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte scump sa iti faci dantura in strainatate, de aceea multi romani care lucreaza in strainatate,dar si straini isi trateaza dintii aici in Romania.

      Ștergere
  5. un articol foarte util, multumesc pentru informatii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nu stii niciodata cand ai nevoie de un astfel de ajutor.

      Ștergere
  6. Mi se pare de mare ajutor faptul ca poti plati si-n rate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna foarte bine! Este de recomandat!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...