luni, 1 februarie 2016

Be my MiniMeCraft

,,Iubitul meu, poate nu îți spun prea des
Dar ești eroul meu ales
Cu tine pot atinge cerul
Iubirea ta e totul.


E început și e mult dor
E ploaie și mult soare
Ești tot ce mi-am dorit
Din vise parcă ești croit.


Așa că-n prag de Valentine

Îți cer să fi my MiniMeCraft ''


Iubitul meu, cu siguranță mereu ești dat mereu la o parte de pe lista de cadouri, și poate pare că nu ești apreciat suficient, însă așa cum tu mi-ai adus luna de pe cer, promit că o să îți fac și eu statuie. O meriți, mai ales că mă suporți pe mine în zilele când nici eu nu m-aș suporta pe mine. 

Pentru că este iubitul meu zurliu, anul acesta m-am gândit la un cadou inedit pentru iubit, da, o să îi fac statuie. Nu, nu o statuie ca a lui Mihai Viteazul, ci una în varianta mini, desigur. 

Este felul meu a îi spune te iubesc, felul meu special de a-i arăta că este eroul meu, omul care mi-a fost alături timp de 3 ani frumoși, 3 ani minunați. 

Iubitul meu oricum este adeptul unor cadouri ieșite din comun, așa că va fi plăcut surprins de o variantă mini a lui.


E foarte simplu să faci un cadou personalizat persoanei iubite:



1. Pentru că iubitul meu este eroul meu, voi alege statueta personalizată Erou.



Erou




2. Voi personaliza detaliile statuetei cu adăugarea pozei lui, și voi completa secțiunea cu informații despre culoarea ochilor și a părului.






3.  Adaug produsul în coș și confirm datele de livrare.


4. Aștept să primesc cadoul acasă. 


Alături de o poezie puțin trasă de păr ca cea de mai sus, o statuetă personalizată va fi un cadou inedit pentru iubitul meu. Dacă mă gândesc bine chiar și eu mi-as dori un astfel de cadou indiferent de ocazie, o variantă mini a mea sună destul de bine. 

Statuetele sunt 100% handmade, realizate cu multă îndemânare și muncă. Figurinele au o înălțime de 13-18 cm și sunt realizate din rășină pură. Mi se par foarte realiste figurinele și acest lucru este posibil, deoarece chipul este redat cât mai real posibil în concordanță cu fotografiile trimise, iar finisajele sunt de o înaltă calitate. Nu vei avea neplăcerea să se ia culoarea, căci la sfârșit figurinele sunt  lăcuite printr-un procedeu special și devin rezistente la apă și căldură.

Nici măcar nu este greu de îngrijit o astfel de figurină, se curăța cu o cârpă moale și umedă. Nu am mai văzut astfel de statuete pe piața din România, mi se par o idee foarte bună de a surprinde pe cineva drag într-un mod mai mult decât plăcut.



V-AR ÎNCÂNTA UN ASTFEL DE CADOU?




4 comentarii :

  1. Nostimă jucărie! Iubitul tău va fi încântat de născocirea de la MiniMeCraft!

    Zi frumoasă și săptămână ușoară!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee nastrusnica, cine s-ar fi gandit, genial, mersi, buna sursa de inspiratie esti cand vine vorba de cadouri originale :D !

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...