duminică, 31 ianuarie 2016

Climatico a adus armonie în familie




Soțul meu iubește iarna, indiferent cât este de frig afară, el nu simte frigul așa cum eu îl percep. În timp ce eu îmi iau 10 cojoace, el umblă prin casă în tricou și îmbrăcat cu niște pantaloni lejeri și subțiri. Uneori îl bănuiesc că ar fi rudă cu vreun urs polar, că prea se simte în elementul lui, iarna.
În schimb, vara e teroare pentru el, nu suportă deloc căldura. Eu în schimb nu am mari probleme cu suportatul căldurii, însă el zici că e un pinguin pe plajă, toată ziua se vaită că e prea cald.

-Iubita mea, deci eu nu mai pot, mor, nu mai suport căldura, vreau să mă mut în altă țară poate în Alaska. Când vine vara, eu nu mai suport, ventilatoarele astea sunt apă de ploaie, m-am săturat.

Și așa se plângea toată ziua de dimineața până seara. Probabil că așa suntem noi, românii mereu nemulțumiți de vreme, când e prea cald, nu e bine, când e prea frig iar nu e bine, cum poți oare să mulțumești un cuplu, când unul dintre ei iubește căldura, iar celălalt frigul? Ca să nu mai spun că și cel mic se văita și el : ,,Mami, e prea cald, nu mai pot de căldura asta! ''

Soluția a fost mai simplă decât aș fi crezut. Nu a trebuit să ne mutăm în altă țară cu o climă mai confortabilă, ci am profitat din plin de beneficiile unui aparat de aer condiționat.

Când i-am propus soțului meu să ne luăm un aer condiționat pentru a rezolva problema căldurii din timpul verii, acesta a fost în culmea fericirii. Știa că sunt reticentă la ideea de a avea un aer condiționat în casă cu băiețelul nostru prin casă, însă după o documentare temeinică, am realizat că un astfel de aparat ne este mai mult decât util.

Am ales un aer conditionat Daikin, căci din documentarea noastră online, am aflat că Daikin este lider pe piața sistemelor de aer condiționat. L-am instalat pe hol, astfel încât aerul rece să circule prin toată casă și să nu bată direct în camera copilului. Deși, citisem pe net multe păreri cum că aerul condiționat nu ar fi recomandat când ai un copil mic în casă, cei de la Climatico.ro de unde am comandat aparatul, ne-au asigurat și ei, că atâta timp cât aerul nu bate direct în camera copilului și păstrăm o temperatură acceptabilă de 24-25 de grade în casă, copilul nu va avea de suferit. 

Chiar așa a fost, nici nu mi-aș fi imaginat că un simplu aparat poate aduce atâta armonie în familie. Iubitul meu este super fericit vara, când după o zi de lucrat în soare, vine acasă și găsește un climat răcoros, exact pe gustul lui. Copilul este și el mulțumit pentru că nu mai suferă de căldură. Cine are copil știe cât de iritat poate deveni un copil atunci când în casă e mult prea cald. Devine agitat, nu mai doarme foarte bine, pielea i se umple de bubițe roșii, așa că aerul condiționat a adus confortul și starea de bună dispoziție în casă. Eu, ca femeie nu pot să spun decât că mă bucur și eu alături de băieții mei, pinguinii, de răcoarea din casă. Nimeni nu a răcit cât timp l-am folosit pe timpul verii, așa că vă recomand cu drag un aer condiționat.

Chiar dacă nu locuim în București, am apelat la Climatico pentru că am găsit prețuri foarte bune pe site. Am sunat la unul dintre numerele afișate pe site 0733.666.111 și am primit toate informațiile de care am avut nevoie, ba chiar  mai multe. Transportul a fost gratuit, am plătit la livrare, deși dacă vrei poți plăti online cu cardul, iar dacă sunteți din București, vin băieții acasă să vă monteze aparatul. Am primit garanție 3 ani, așa că ce ne putem dori mai mult? 

Super promotie aer conditionat inverter Daikin

Climatico ne-a adus armonie în familie, prin oferirea confortului termic la care doar visam. 







2 comentarii :

  1. Noua ne-ar fi util un aparat din asta chiar si iarna pentru ca in apartamentul nostru e o caldura insuportabila chiar si cu caloriferele inchise. Iti dai seama ce sauna e vara. Deci, buna recomandarea ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru recomandari. Socrii mei chiar au nevoie, ai venit la fix cu articolul.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...