vineri, 8 ianuarie 2016

Câștiga bani online cu Dwyn si Profitshare

Toți visăm la cai verzi pe pereți. Visăm la iubirea adevărată, la povești de dragoste fără final, la Feți Frumoși sau Ilene Cozânzene, la bani, vile și conturi grase în bancă. Nu strică nimănui să viseze, dar să nu visăm la ceea ce nu putem avea și să facem ceva pentru a ne materializa dorințele.


Nu îndrăznesc să visez la lucruri imposibile, ci prefer să muncesc pentru fiecare lucru din viața mea. Cred că doar așa bucuria de a avea propriile tale lucruri este mult mai mare. Când mi-am cumpărat, acum ceva vreme, mașina de spălat din economiile mele și ale iubitului meu, nici nu vă imaginați cât am fost de fericită. Uneori bucuria vine din lucrurile simple, nu avem nevoie de lucruri pompoase pentru a fi împliniți.

Chiar dacă am un serviciu, am căutat să mai rotunjesc veniturile casei prin munca mea de blogger. Un articol plătit, diferite participări la concursuri pentru bloggeri sau campanii pentru bloggeri sunt doar câteva metode prin care poți câștiga bani online. Rezultatele au început să apară încet, încet, dar sigur.

 Un alt mod de a face bani online este promovarea diferitelor site-uri în Profitshare , site care te plătește atunci când le promovezi produsele în mediul online.

Am aflat că poți câștiga bani din promovarea produselor electronice și electrocasnice de pe site-ul Dwyn.ro. Regula principala este ca linkurile promovate de tine să aibă și vânzări, și astfel tu, primești un comision din vânzări. Dwyn.ro oferă 2% pentru toată gama de produse, plus premii în bani sau vouchere cadou pentru cei mai performanți afiliați. 

 Dwyn.ro în Profitshare îți oferă multiple moduri de a promova produsele fie că vorbim despre cunoscutele rețele sociale, forumuri, website-uri deținute sau în campanii plătite (Pay Per Click). E o muncă simplă să devii afiliat al acestui site, muncești de acasă atunci când tu consideri,  fără să fii presat de termene limită sau șefi. Dacă petreci mult timp online, atunci ai un mare atuu, căci munca de afiliat e un mod simplu de a-ți spori veniturile.

 Nu uita că un simplu banner pe blogul sau site-ul tău poate genera clickuri și chiar vânzări.

 Portofoliul Dwyn.ro include peste 20.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium, astfel că ai de unde alege. 

De pe site-ul lor mi-aș dori un expressor, am mai pus ochii și pe un Led, așa că încep de pe acum să devin afiliat Dwyn în Profitshare ca să strâng ceva bănuți pentru a cumpăra produsele dorite de pe Dwyn Shop.



2 comentarii :

  1. Mi-as dori si eu un expresor. Am sa vad si eu ce este de facut pentru ca ma incanta tare ideea de a folosi Profitshare

    RăspundețiȘtergere
  2. Este atractiv sistemul, trebuie sa ma informez si eu ce presupune.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...