luni, 21 decembrie 2015

Dragă Moș Dwyn

,,Moș Crăciun, Moș Crăciun
Toți îmi spun că ești darnic și ești bun.
Eu îți scriu mai dinainte 
C-am fost tare cuminte
Și-ți mai spun așa să știi
Că eu nu-ți cer euroi
Dar nu m-aș supăra
Dacă tot mi-ai da ceva
De pe Dwyn Shop. ''


Știu talentul mă chinuie rău, poezia este o adaptare a unei poezii pentru copii, doar, doar l-oi impresiona pe Moș Crăciun și va veni la mine cu televizorul mult visat. Ce-i drept am fost destul de cuminte așa că, Moșule, alege tu dintre atâtea televizoare unul și pentru mine. Nu trebuie să fie scump, nici să ocupe jumătate din peretele sufrageriei, dar măcar o diagonală de 80 cm tot ar fi ceva.
Cu siguranță, și iubitul meu îți va mulțumi, mai ales că știu sigur că și el își dorește un televizor performant.
Smarttech Televizor LED 80cm Smart Tech LE-32D7
Moșule, dacă nu știai pe Dwyn.ro ai atâtea promoții încât poți să îți umpli sacul pentru toată lumea. Sunt peste 25.000 de produse care mai de care mai interesante: telefoane,frigidere mașini de tocat, storcătoare sau epilatoare, toate sunt la super preț pentru doritori. 

Dacă sacul tău e prea plin și rămâi fără euroi, nu-i bai, căci pe site, rate poți să faci de vrei. 
Dacă sania ta se strică, ori renii sunt prea obosiți, intri online, comanzi și primești la Polul Nord, toate produsele frumos ambalate, căci azi comanzi, mâine primești. Dacă din întâmplare ești prin București, azi, comanzi, tot azi primești. 

Nu uita să te-abonezi la newsletter ca să primești un voucher de 10 ron reducere, în plus ești la curent cu toate ofertele site-ului. Moșule, la anul sau când aduni mai multe, poți să îți folosești punctele de fidelitate, căci pentru fiecare produs comandat, puncte tu primești în dar. Un punct nu valorează mult, ci doar 1 RON, dar eu în școală am învățat că încetul cu încetul se fabrică oțetul :)

Moșule, sper ca mica mea scrisoare să ajungă la tine, nu uita te rog, de iubitul meu care își dorește o tabletă performantă, de băiețelul meu care pe lângă o pistă de curse vrea și un telefon cu jocuri :)) 

Nu uita nici de prietenii mei care îmi citesc blogul. Adu-le în dar tot ceea ce își doresc și mai adu-le în plus multă sănătate și liniște în case.





Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...