marți, 8 decembrie 2015

Craciunul Bloggerilor 2015-cea mai tare competitie a bloggerilor

Hello, hellooo, dragii mei vă invit la cea mai tare competiție a bloggerilor talentați.Ai blog, ești talentat, știi să scrii bine, ai imaginație și timp liber?

BlogAwards e locul potrivit pentru tine. Înscrie-te până pe 20 decembrie cu blogul tău în competiția Crăciunul Bloggerilor și poți câștiga premii generoase.


BlogAwards nu inseamna doar premii, ci competiție, o dulce competiție în care îmi pun toată imaginația la bătaie,în care încerc să scriu cât mai bine și inovativ pentru fiecare campanie în parte. BlogAwards este și o mare comunitate în cadrul căreia am intrat în contact cu foarte mulți bloggeri iscusiți în ale scrisului. 

BlogAwards înseamnă competiție, articole bune, premii și promovare.
În plus, primești mereu informații pe mail despre campaniile aflate în derulare, pe Facebook poți fi mereu la curent cu toate campaniile, iar dacă ai nelămuriri Blogatu,alias Marius Călugăru,organizatorul competiției, îți va oferi toate detaliile.Uneori mă întreb de unde are atâta răbdare :)

Au fost și multe răutăți și multe dezamăgiri, căci particip de ceva vreme la această competiție, dar cam așa e când pui suflet. Am început să mă simt ca acasă pe BlogAwards.

Vă invit să vă înscrieți și voi la Crăciunul Bloggerilor

Mai jos aveți câteva campanii la care puteti participa.

Campania Just 4girls premiul 1-500 ron 

Campania Scutecilă premiul 1-300 ron

Campania Star Shiners premiul 1-un voucher de 500 ron 


Sunt multe campanii pe platforma BlogAwards,de aceea te provoc să te înscrii, să ne duelăm în competiția celor mai buni bloggeri :)







2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...