sâmbătă, 19 decembrie 2015

Coolpad-cel mai nou brand de smartphone-uri din Romania

Sărbătorile de iarnă sunt cele mai frumoase sărbatori din an pentru mine. Țin minte când eram mica momentul în care asteptam să vina Moșul. Stăteam până târziu în noapte,pândindu-l pe Moș,doar doar l-oi vedea pentru o clipă. Nu îmi amintesc să îl fii zărit pe Moșul acasă sau la grădiniță ,nici nu am nicio poză cu el.


Probabil,amintirile se pierd undeva în umbra timpului. Îmi amintesc că nu primeam cadouri extravagante, ci câteva dulciuri, 2-3 portocale, niște banane verzi și rareori o jucărie. Așa erau atunci timpurile, dar am avut o copilărie reală, frumoasă plină de atâtea amintiri frumoase.

Timpurile s-au schimbat,iar cadourile devin din ce în ce mai extravagante,însă bucuria de a dărui rămâne aceeași indiferent de vremuri. 

Anul acesta sub brad sper să primesc si eu un cadou pe care mi-l doresc de ceva timp un smartphone Coolpad Porto. Pentru unii, poate părea costisitoare ideea de a cumpăra un smartphone,dar Coolpad îți oferă smartphone-uri accesibile ca preț. Nu ai cum să nu îți dorești un smartphone Coolpad, având în vedere că are un procesor Quad Core, sistem de operare Android, iar memoria internă este de 8GB.Poți realiza chiar și fotografii calitative având în vedere camera foto de 8MP. Nici nu mai ai nevoie să ai aparatul foto după tine, căci ai o camera foto performantă incorporată în smartphone-ul Coolpad. 
Smartphone COOLPAD Porto, 4.7", 8GB, 8MP, Wi-Fi, Bluetooth, White



Coolpad Romania este cel mai nou brand pe piața telefoanelor mobile, iar având în vedere că este numărul 7 mondial, cu siguranță calitatea acestor smartphone-uri este ireproșabilă.
Îmi place mult design-ul smartphone-ului Porto, este un smartphone care poate concura cu multe gadgeturi de top. Camera frontala este de 5MP, pentru a realiza selfie-uri reușite, iar prețul mic de 599 lei este un mare plus. Navigatul pe net devine o plăcere, iar pentru pasionații de jocuri cu siguranță acest smartphone este o adevărată revelație cu ajutorul ecranului de 4.7 inch. Eu l-aș folosi în primul rând pentru navigat pe internet, cu sistemul 3G, acest lucru îmi va oferi accesibilitate, iar bateria de 1.800maH îmi va oferi până la 8 ore de plimbăreală internautică.


Coolpad Porto poate fi achiziționat din magazinele Media Galaxy si Extreme Digital, așa că ce mai așteptați, moșul vine curând!!! Coolpad Porto este un smartphone pe care oricine și l-ar dori drept cadou, având în vedere specificațiille tehnice ale acestui gadget, care îl fac competitiv pe piața telefoanelor mobile din România.

Indiferent de cadoul primit, vă doresc multă liniște în suflete și să aveți sărbători așa cum vă doriți voi.


2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...