duminică, 20 decembrie 2015

Allview X2 Soul Style pentru fotografii de neuitat

Nu sunt o împătimită a telefoanelor mobile, însă nu pot să admir smartphone-urile moderne cu atâtea funcții inteligente. Nu sunt de acord să cheltui o avere pe un simplu telefon fie el de ultimă generație, pentru că prioritățile mele în viață sunt cu totul altele.
Crăciunul bate la ușă, toată lumea aleargă după cumpărături, după cadouri. Dacă Moșul e cam nehotărât,  încă vă mai puteți surprinde iubita/iubitul cu un Allview X2 Soul Style sau de ce nu, puteți fi chiar voi propriul vostru Moș Crăciun personal.


Allview este un brand românesc, am și eu un Allview și sunt tare mulțumită de calitățile acestui gadget. Aș alege X2 Soul Style pentru că are o cameră de 13 MP. Având în vedere că îmi place fotografia, cu cei 13 MP, fotografiile vor ieși ireproșabile. M-a uimit să aflu că are 4 lentile dintre care una de safir cu filtru antireflexie și filtru UV. 

Dacă vrei să îți faci selfie-uri camera de 5 MP te va ajuta din plin, în plus X2 Soul Style are o aplicație numită Face Beauty prin care selfie-ul tău va arăta ca unul de vedeta. Face Beauty corectează imperfecțiunile tenului, schimbă machiajul, nu degeaba smartphone-ul se numește Style, fiind adaptat stilului tău modern,mereu fashion. 

Nu ai cum să nu adori acest gadget, care pe lângă fotografii senzaționale, îți oferă multă ușurință în navigarea pe diferite rețele de socializare, având un procesor Quad Core de 1,3 GHz și un sistem de operare Android. 

Vă pot garanta că smartphone-ul meu Allview a devenit de aproape o lună de zile prietenul meu cel mai bun. Pot naviga pe net, îmi pot citi mail-urile, pot comenta pe blog, sau chiar să scriu pe blog și să las comentarii. Cu siguranță, Allview X2 Soul Style va deveni ajutorul vostru de încredere, căci este adaptat unei persoane moderne, mereu aflată în mișcare și totuși mereu la modă gată să fotografieze o imagine de neuitat, pregătită să dea un like pe net, să scrie un mail sau să posteze un articol.


  Participă și tu până pe 20 decembrie la campania BlogAwards și ai șansă să câștigi un Allview X2 Soul Style.
 EI pe

3 comentarii :

  1. Sunt disperata ca trebuie sa imi schimb telefonul. Nu mai tine bateria asta deloc! Telefonul arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ador eu cel mai mult la tel asta ca are camera mare si sunt inebunita sa fac poze cat mai bune. O sa ma uit mai in detaliu la el.Multuesc pentru pont!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...