vineri, 13 noiembrie 2015

Vinerea Bloggerilor 2015-participa si castiga premii de premii

Pentru mine, BlogAwards a devenit ca un mic colț de casă.Spun casă pentru că aici mă simt ca acasă, căci de 1 an și ceva de participare la BlogAwards, am ajuns să mă simt foarte bine.
BlogAwards e locul în care mulți bloggeri vin cu talent, dăruire,imaginație și mult suflet pentru a scrie cele mai bune articole.Este o competiție interesantă cu multe premii tentante. Am câștigat și eu câteva premii pe această platformă.Contează și partea materială, dar faptul că ești într-o competiție și te ambiționezi să scrii cel mai bun articol aceasta e o mare bucurie.Faptul că interacționezi cu atâția oameni, că poți citi atâția bloggeri talentați, este un mare avantaj pentru mine ca blogger.

Au fost și multe dezamăgiri, multe răutăți, dar cred că așa suntem noi, oamenii câteodată, mai răutăcioși. 
Cred că avem de învățat foarte multe unii de la ceilalți, că ne putem autodepăși limitele, că putem deveni mai buni în tot ceea ce facem.Când m-am înscris prima dată în această competiție, nu mă așteptam să câștig ceva, mai ales după o mare dezamăgire pe o altă platformă de concursuri pentru bloggeri, dar am fost plăcut surprinsă. De la primele premii a trecut mai bine de 1 an, cu fiecare articol încerc să scriu mai bine, să fiu mai creativă, să fiu un blogger de top

Participă și tu până pe 15 noiembrie 2015 la Vinerea Bloggerilor și poți câștiga marele premiu un Allview Viper 2.Pentru a participa la campaniile BlogAwards trebuie să ai un blog, să te înscrii pe platforma BlogAwards. și să începi să scrii articole originale pentru platforma. Imaginația și creativitatea sunt două elemente cheie care te vor ajuta să scrii cel mai bun articol și în acest fel, ai șanse mult mai mari pentru a câștiga. La Blogawards se caută doar cei mai buni bloggeri, așa că dacă îți place competiția, locul tău e în echipa Blogawards.

Mai jos aveți câteva campanii aflate în derulare:

Campania Dwin Shop

Campania Ecco Shoes

Campania LaFemme

Restul campaniilor le puteți vedea pe BlogAwards.Grăbește-te, te așteaptă premii în bani,diferite gadgeturi și vouchere de cumpărături.V-am spus că puteți câștiga și un Allview Viper 2?



Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...