marți, 3 noiembrie 2015

Unde gasim rochii de ocazie?

Nu îmi plac nunțile extraordinar de mult, dar îmi place să merg la diferite evenimente unde pot purta o ținută deosebită. Ca orice femeie, îmi plac rochiile,mai ales cele elegante pe care trebuie să le purtăm la o nuntă. Nu îmi pot imagina acum foarte bine toate detaliile nunții mele, dar știu sigur că va fi un eveniment deosebit.Dragostea este principalul element care unește două persoane și motorul care alimentează orice nuntă și căsnicie.

Dacă habar nu am de local, și alte n detalii,  știu sigur și de unde îmi voi alege rochia de mireasă.

Am găsit site-ul ideal de unde pot comanda o superbă rochie din categoria Vintage Wedding Dresses. Îmi place stilul vintage și cred că o astfel de rochie ca cea de mai jos te va face să te simți specială în ziua nunții tale.

Rochia de mai jos e una dintre preferatele mele,imi place mult broderia și decolteul în formă de inimă.

Dacă pentru mine, știu ce model de rochie îmi voi alege, trebuie în egală măsură să mă gândesc la o variantă pentru rochiile domnișoarelor de onoare. Îmi place culoarea mov,în general mă atrag culorile tari așa că voi alege rochii colorate pentru prietenele mele.

Din categoria Purple Bridesmaid Dresses mi-a plăcut această rochie din tulle.

Ce spuneți de o variantă de rochie într-o culoare mai deschisă, un mov liliachiu? Toate rochiile domnișoarelor de onoare sunt pe diferite variante de culori.

Mi-a plăcut mult de tot site-ul Aisle Style,pentru că aici găsești rochii de ocazie superbe,indiferent dacă ești viitoare mireasă sau invitat la o petrecere de nuntă.



2 comentarii :

  1. Imi place mult rochia de mireasa. De altfel am vazut catteva modele exceptionale pe site! Felicitari pentru alegeri! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...