miercuri, 18 noiembrie 2015

Străluceste intr-o rochie la modă în noaptea dintre ani

Femeia- inepuizabilă sursă de inspirație pentru atâția poeți, pictori sau romancieri. 
Femeia-motiv de a începe un război, de a încheia armistiții, de a cuceri noi teritorii.
Femeia, creatoare de viață, binecuvântată de Cer cu frumusețe,gingășie și înțelepciune.

Femeia a fost construită genetic pentru a avea o afinitate pentru frumos. Încă din cele mai vechi timpuri, femeile dădeau dovadă de interes pentru felul în care arătau.Să nu uităm de prima femeie Eva, care păcătuind, își croiește primele haine pentru a-și acoperi trupul.

Cleopatra este cunoscută ca fiind una dintre cele mai frumoase femei ale lumii, o femeie care a cucerit doi dintre cei mai puternici bărbați ai vremii: Cezar și Antoniu.Acest fapt a fost posibil, nu doar pentru că regina Egiptului era o femeie frumoasă, dar în același timp dădea dovadă de o inteligență ieșită din comun.Ea știa cum să își pună în evidență atuurile fizice, iar machiajul și tinutele extravagante nu o lăsau să treacă neobservată.

Fără legătură cu celebra Cleopatra, îmi vine în minte, scena din Pe aripile vântului, când Scarlet O'Hara își face o rochie dintr-o draperie. Femeile dau dovadă de inventivitate în cele mai grele momente,cu atât mai mult cu cât vrem să cucerim un bărbat.

O simplă rochie ne poate scoate din anonimat și ne poate evidenția feminitatea și farmecul personal. Cleopatra, Scarlet sau Cenușăreasa sunt câteva nume feminine de personaje reale sau fictive, care sunt exemplul că o rochie îți poate schimba viața.

 În noaptea dintre ani, intenționez să strălucesc intr-o superbă rochie.Internetul abundă în site-uri online de haine, dar eu am găsit un site unde feminitatea e la loc de cinste.
Pe site-ul de haine online La Femme  am găsit rochii de ocazie deosebite, ideale pentru petrecerea dintre ani.



Alături de o atitudine încrezătoare, rochia vine doar ca un accesoriu care să sublinieze feminitatea din noi.Coco Channel spunea că acolo unde este o rochie, este și o femeie.Dacă nu există femeie, nu există nici rochie. Îmi aduc aminte că atunci când l-am întâlnit pe soțul meu,purtam o rochie. Mi-a spus mult mai târziu, că acea rochie și toată atitudinea mea l-au făcut să se îndrăgostească iremediabil de mine.

Vreau să găsesc rochia perfectă pentru seara de Revelion. Pe site-ul La Femme, am găsit multe modele de rochii de seara care mă încântă, cel mai mult îmi place acestă rochie bordo, model cloș cu o mică fundiță în față.O găsiți și pe alte culori.Cred că lungimea rochiei mă avantajează, iar culoarea sigur mi se potrivește.

La Femme este magazinul online care îți oferă multiple avantaje:

- transport gratuit la comenzi de peste 79 de lei(doar până pe 19 noiembrie), iar după această perioadă transportul este gratuit doar la comenzi de peste 199.99ron
- 50 de lei reducere la comenzi de peste 250 ron
- 20% reducere dacă ești elevă sau studentă
-de ziua ta de naștere sau de nume ai 20% reducere și transport gratuit
-posibilitatea plății hainelor în rate.
-găsești haine de cea mai bună calitate, adaptate stilului tău.

Să fii la modă nu este o necesitate, ci mai degraba un mod de armonizare între tine și lumea exterioară. Nu ai nevoie de haine deosebite pentru a fi la modă, ci doar să te simți bine cu tine însuți și felul în care arăți.De cele mai multe ori, hainele sunt fără să ne dăm seama un mod de a spune multe despre noi. Ele vorbesc despre iubire,  îndrăzneală, timiditate, tristețe, dându-ne indicii despre felul nostru de a fi, despre statutul social sau starea noastră de spirit din ziua aceea.

Haina nu face pe om, dar cu siguranță o haină deosebită îți va da aripi.

 Vreau ca în noaptea dintre ani, să strălucesc într-o rochie roșie și să fiu înconjurată de persoanele dragi mie.




TU CE ROCHIE VEI ALEGE PENTRU NOAPTEA DINTRE ANI?




10 comentarii :

  1. ce superbe sunt...au lucruri chiar foarte utile la preturi foarte avantajoase

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase alegerile tale! Intr-adevar, cu o rochie frumoasa te simti in al noulea cer.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce rochii superbe si preturi foarte bune, anul acesta nu stiu daca de revelion imi iau ..dar as avea nevoie de o rochie pentru un botez

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt, m-ai făcut curioasa, voi face o vizita site-ului. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase, o sa arunc si eu o privire poate imi gasesc ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am pus ochii pe rochia rosie, cred ca se potriveste cu tema petrecerii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai facut cele mai bune alegeri! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce rochii superbe! Cred ca acum stiu de unde imi voi cumpara rochia pentru noaptea dintre ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac alegerile tale, iar rochia rosie e ideala pentru o petrecere.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...