vineri, 27 noiembrie 2015

Black is sexy

Hello, my dear ladies! Mă bucur de un week-end prelungit alături de băieții mei,așa că o să am timp să mai navighez online pe diferite site-uri care mie îmi plac.Shopping-ul online a devenit deja parte obișnuită din rutina unei zile, care mă încarcă de energie.
Evit aglomerația din trafic, căci nu stau la 5 minute de mall, evit nebunia dintr-un mall la sfârșit de săptămână și pot căuta liniștită pe diferite site-uri online.Astfel pot compara prețuri și căuta exact ceea ce vreau simplu și rapid.

Acestea fiind spuse, am descoperit un site cu modele de bluze tare frumoase.Stilul meu este mai mult elegant spre casual, așa că vă prezint alegerile mele de pe site-ul lenjeriamea.ro. Mi s-a pus pata pe negru, așa că m-am tot uitat după bluze negre, deși iubesc culorile la fel de mult.Probabil e doar o fază pasageră.

Bluză de dama Gisele este din punctul meu de vedere întruchiparea eleganței absolute.Negrul este și sexy pe deasupra, așa că această bluză este perfectă pentru birou, dar și pentru o ieșire seara, la un restaurant.Mânecile sunt din tulle, dând un aspect delicat bluzei.

O altă bluză interesantă este aceasta de mai jos. Este ideală pentru ținute casual în combinație cu o pereche de leggings sau bluzi. Combinația cu argintiu îmi place foarte mult.Mai multe detalii vedeți cu un simplu click pe imaginea de mai jos.

Că tot vine Moș Crăciun în curând, cu siguranță pe acest site, veți găsi o idee de cadou potrivită pentru o persoană dragă.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...