duminică, 22 noiembrie 2015

Alege Piera-lenjerie intima de calitate

Orice femeie vrea să se simtă încrezătoare și feminină, pentru acestea apelează la tot felul de trucuri și accesorii. Folosește cremă și fond de ten pentru a masca micile imperfecțiuni ale tenului, haine care să îi evidențieze formele trupului, parfum pentru a fi mereu unică.Femeia oferă atenție fiecărui detaliu al vestimentației sale, de fapt cam fiecărui lucru din viața ei, pentru că de ce să nu recunoaștem, noi femeile suntem perfecționiste și mereu în căutarea echilibrului.


Nici eu nu mă abat de la caracterizarea de mai sus,nu îmi place să las la voia întâmplării niciun detaliu la aspectului meu fizic. Un lucru deloc de neglijat este lenjeria intima.Poate pentru un bărbat acest lucru nu are o importanță deosebită, dar pentru femei, alegerea unei lenjerii intime nu este deloc întâmplătoare. Îmi plac piesele de lenjerie care îmi oferă confort și o stare de bine generală, tocmai de aceea am ales Piera, un site online unde găsiți lenjerii intime de calitate.

Acum ceva vreme, mi-am cumpărat un sutien de la un magazin, am dat foarte puțin pe el. Era cu push up, iar după nici o săptămână, partea metalică a început să iasă, creând un disconfort groaznic, iar buretele de la push up intrase la apă, nu mai stătea cum trebuie, în concluzie l-am aruncat. Așa că am zis că o să îmi cumpăr ceva de calitate pentru a mă bucura de confort pe durata unei zile întregi.

M-a încantat cel mai mult acest set de lenjerie intimă, sutienul este tare delicat, iar culorile sunt exact pe gustul meu.Cu un astfel de set, nu doar că te vei simți confortabil, dar vei dobândi încredere în propria ta femininate.

Indiferent de alegerea voastră, pe site-ul Piera găsiți cele mai frumoase lenjerii intime, le puteți cumpăra pentru voi sau chiar puteți să le faceți cadou unei persoane dragi.




3 comentarii :

  1. Chiar arata foarte bine, se vede ca sunt de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut sutienul, imi place ca are dantela si culoarea e exact pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Au modele deosebite, imi plac toate. Lenjeria este intr-adevar foarte importanta pentru noi, femeile.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...