marți, 6 octombrie 2015

Viitorul inseamna Vetter, accesorii mai bine gândite

Acum ceva vreme, cine și-ar fi imaginat că lumea va evolua atât de mult sub aspect tehnologic? Zi de zi, apar noi smartphone-uri, aplicații din ce în ce mai avansate, lumea este flămândă după tehnologie. Flâmândă nu este un termen exagerat,cred că descrie foarte bine situația anului 2015, când unul dintre 3 români are un smartphone sau o tabletă performantă.
Eu personal sunt dependentă de internet, o spun clar și răspicat, nu pot să stau o zi fară să nu deschid laptopul, fără a verifica mail-urile, fără a intra pe blog sau pe rețelele de socializare.Dacă e bine sau e rău, nu știu, cred că valul de internet și tehnologie a lovit pe toată lumea, și nu mai putem trăi fără net sau gadgeturi super inteligente.

Un alt lucru care îmi face plăcere este fotografiatul.Nu am un aparat performant deși mi-aș dori unul profesional, dar de fiecare dată când merg undeva, aparatul foto e nelipsit din geanta mea. La un moment dat când voi avea timpul și dispoziția necesară, chiar îmi doresc să fac un curs de fotografie.

Am văzut că sunt la mare modă selfie-urile, eu nu sunt fană a acestui gen de fotografie, dar am văzut că se poartă selfie stickurile. Un astfel de dispozitiv mi-ar fi și mie util,mai ales că surprinde o imagine mult mai amplă față de un selfie obișnuit. Ce spuneți de acest Selfie Stick Pro Bluetooth care are numai 22 cm pliat, fiind perfect pentru a-l purta în geantă sau buzunar, ori de câte ori mergeți undeva? 


Are conexiune Bluetooth, iar conectarea telecomenzii se face printr-o simplă apăsare de buton. Este realizat dintr-un material rezistent, aluminiu, are și funcție de blocare/deblocare prin răsucire pentru fixarea înălțimii dorite.Chiar mi-ar plăcea un astfel de dispozitiv, mai ales că am văzut poze făcute cu aceste selfie stick și îmi place cum sunt realizate. Telecomanda este compatibilă cu orice dispozitiv care folosește Android 4,2,2 sau IOS 6.0 sau alte versiuni mai recente.

Pe Vetter găsești tot felul de accesorii mai bine gândite pentru gadgeturi, este un site pe care sigur nu trebuie să îl treceți cu vederea, pentru că aici cu siguranță veți găsi cadoul ideal pentru orice iubit pasionat de tehnologie. Tot navigând pe site,am găsit un dispozitiv ce îi va fi de mare folos iubitului meu și anume un Universal Car Holder. Având în vedere că este mai tot timpul pe drumuri, acest accesoriu va susține telefonul mobil în mașină, fiindu-i mereu la îndemână. Are un sistem rotativ, smartphone-ul se poate orienta foarte ușor în orice poziție.Se fixează pe orice grilaj de ventilație a oricărei mașini. Aș îndrăzni să spun eu, că acest suport auto poate salva vieți, deoarece nu vei căuta smartphone-ul prin mașină, vei fi atent la drum, iar cu ajutorul unui unor cățti handsfree, ochii tăi vor fi folosiți doar la condus.

Viitorul este aici, trebuie doar să faceți un click și să intrați pe site-ul de accesorii mai bine gândite pentru smartphone-uri și alte sisteme de comunicare.






4 comentarii :

  1. Vreau si eu un selfie stick pt iubita mea dar si accesorii pt masina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu un selfie stick pt iubita mea dar si accesorii pt masina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar am nevoie si eu de un selfie stick, si nici nu e scump.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...