joi, 15 octombrie 2015

Start Jobs da startul interviurilor video online

Idealul oricărei persoane este mulțumirea pe plan personal și profesional. Trăim vremuri destul de stresante și competitive în care fiecare speră la un loc mai bun de muncă, fiecare își dorește ceva mai mult de la viață. Echilibrul este și mai important și nu trebuie să neglijăm familia în detrimentul carierei și viceversa, căci dacă ne vom simți împliniți pe plan personal, vom găsi și succesul pe plan profesional.


Gândul că aș putea-o lua de la 0 în căutarea unui loc de muncă mă îngrăzește vă spun sincer,dar după ce aș trece de faza disperării mi-aș mobiliza forțele și aș căuta soluții pentru a-mi găsi un loc de muncă. Găsirea unui loc de muncă în ziua de azi este un fenomen stresant care îți consumă multă energie. Pregătește-ti CV-ul, mergi la interviuri, așteptarea unui răspuns care parcă nu mai vine, sunt momente inevitabile prin care orice om trece în viață.

 Astăzi,am făcut un exercițiu virtual despre cât de greu sau ușor este să îți găsești un job.Am apelat la Start Jobs o platformă online, unde am ales locuri de muncă București.De ce în București?E simplu. Dacă mi-aș pierde locul de muncă de aici din orașul meu, aș pleca în alt oraș mai mare, unde șansa unui viitor mai bun există. Prefer să o iau de la 0 într-un oraș nou, decât într-un oraș în declin total din punct de vedere al pieței de muncă.

Într-un oraș mare, e destul de greu să ajungi dintr-un loc în altul, mai ales când mergi la interviu, și punctualitatea este un atuu în plus, deloc de neglijat. Depinzi de mijloacele de transport, traficul este infernal, așa că trebuie să pleci cu ceva timp înainte pentru a ajunge la timp la interviul mult visat.


Ce ai spune dacă ți-aș oferi șansa unui interviu online cu angajatorul? Un interviu din confortul casei tale, fără să te deplasezi, fără stres! Ți se pare un vis? Nu, nu este, căci Start Jobs este singura platforma de joburi, care îți oferă opțiunea unui video interviu.

Interviul este privat, tot ce ai nevoie e să îți creezi cont pe site, programezi interviul și neapărat să ai o cameră video la laptop sau calculator. Cu un singur click ai șansa să îți găsești unul dintre multele joburi București și cu opțiunea interviu privat, găsești simplu, rapid, din confortul casei, calea către o carieră de succes.
Am aplicat și eu la un interviu privat, a fost primul interviu video din viața mea și pot spune că am avut ceva emoții.Faptul că am stat confortabil, în fotoliu cu laptopul în mână, mi-a mai șters din emoții și cu fiecare întrebare m-am relaxat complet. Copilul era în cealaltă cameră, se juca liniștit, nu a trebuit să cutreier tot orașul, să cheltui bani pe taxi, ci am susținut interviul de acasă.

E o experiență unică, care parcă ne aduce mai mult de viitor și de cerințele celorlalte state europene, unde interviul online nu mai este de mult timp o noutate.


3 comentarii :

  1. E foarte interesanta ideea unui interviu online si in plus scapi si de cheltuielile cu transportul,nu iti mai faci probleme pt tinuta in care vei merge la interviu,etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interviul online este foarte interesant si in plus te scuteste de un drum si de timp pierdut! Un mare avantaj. Astept sa se extinda reteaua si in Galati

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesanta idee, mai ales ca nu mai trebuie sa te deplasezi si sa pierzi timp

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...