sâmbătă, 10 octombrie 2015

Smile..Criss Smile iti redă zambetul sanatos

Se spune că ochii sunt oglinda sufletului, că ei vorbesc despre sufletul nostru, fără ca noi să spunem un cuvânt, dar oare care este acel accesoriu care deschide uși și inimi? Care este acel detaliu care ne face să ne îndrăgostim iremediabil, să fie oare doar o pereche de ochi? Nu doar ochii ne atrag la celălalt, căci și zâmbetul este arma mortală care ne topește sufletul pe loc. Oare nu vi s-a întâmplat ca un zâmbet să vă schimbe starea de spirit, sau chiar să ne facă să ne îndrăgostim?
Zilele trecute am primit vizita unei prietene dragi din București. Nu o mai văzusem de mult timp și cum trebuia sa ajungă la Timișoara, a trecut pe la mine. Zâmbetul ei a fost accesoriul care mi-a înseninat toată ziua. Am rămas plăcut surprinsă însă că de data aceasta zâmbetul ei era foarte strălucitor. Ea oricum avea dinți albi, dar nici chiar așa.Am întrebat-o ce a făcut de are dinții atât de curați.Mi-a spus că a apelat la detartraj pentru că dinții ei se îngălbeniseră, depunerile de tartru deveniseră total inestetice și trebuia să apeleze la un periaj profesional.  A apelat la clinica stomatologică sector 5 , o clinică de care este extrem de mulțumită, unde a primit un tratament deosebit la un preț decent.



Am întrebat-o dacă a durut-o sau dacă a rămas cu o sensibilitate la nivelul dinților, așa cum auzisem că se întâmplă și mi-a spus că a apelat la detartraj cu ultrasunete, o tehnică revoluționară care nu doare, îndepărtează delicat placa bacteriană, reduce sensibilitatea dentară și sângerările care pot apărea.

Laudele ei m-au convins să apelez cât mai repede la o ședință de detartraj.Recunosc că îmi este teamă de stomatolog, de fapt cui nu îi e frică, de aceea am amânat acest moment, dar trebuie să rezolv această problemă as soon as possible.

Cred că toți cunoaștem problemele frustrante legate de tartru. Sunt acele depuneri inestetice de reziduuri alimentare și minerale care se descompun foarte greu,iar periajul regulat al dinților nu înlătură această problemă .Tartrul este vinovat de apariția unor probleme supărătoare cum ar fi gingivita sau parodontoza. Parodontoza este o boală foarte gravă care te poate lăsa fără dinți, în prima fază apare gingivita, inflamarea gingiei, care netratată duce la căderea dinților. În acest caz este recomandată o sedință de detartraj la o clinică stomatologică. 

Conform unor studii, 80% dintre români au probleme cu dinții, mulți merg doar în ultima instanță la stomatolog,uneori de frică, alteori factorul financiar este decisiv.Costurile sunt mult mai mare atunci când lăsăm ca dantura noastră să se deterioreze excesiv, de aceea nu lăsa pe mâine ce poți trata chiar azi.

Dinții albi și strălucitori sunt cartea de vizită a oricărui om. Zâmbetul nu este accesoriul persoanelor optimiste,este și gestul care ne apropie de ceilalți, și să nu uităm că zâmbetul este de cele mai multe ori contagios. El topește inimi, distanțe sau aduce bucurie instantaneu.

Pentru a avea un zâmbet sănătos, este important să avem grijă de dantura noastră. Dacă sunteți din București,apelați cu încredere la clinica stomatologică din sectorul 5, Criss Smile, unde găsiți oameni care știu meserie.


Nu vă faceți grijă pentru costuri, căci puteți să plătiți costurile tratamentelor și în rate.


NU UITATI SĂ ZÂMBIȚI MAI DES!


6 comentarii :

  1. Interesant si de incercat, cu siguranta. O saptamana usoara! Pupici!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am auzit pana acum de asa o procedura dar as incerca

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu as vrea o astfel de procedura.Un articol f util.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu as vrea o astfel de procedura.Un articol f util.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am nevoie de un detartraj, dar din pacate nu sunt in Bucuresti :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Un zambet sanatos e ca o carte de vizita.Nu stiam de acest cabinet, multumesc pentru recomandari.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...