marți, 20 octombrie 2015

Multifunctionale ingenioase la preturi accesibile

Prima mea imprimantă mi-am cumpărat-o acum vreo 8 ani. Necesitatea unui asemenea device era mai mult decât necesară,având în vedere că lucrez într-un domeniu unde am mereu nevoie să printez documente.

 Mă săturasem să merg în oraș la diferite centre de copiere, și să dau o groază de bani pe printarea de documente. Astfel am hotărât că e timpul să fac ceva în acest sens și să achiziționez o imprimantă color. A fost o investiție destul de bună, mai ales că în 8 ani, nu am schimbat decât o singură dată cartușul negru.Ideea este că nu am mai investit în cel color, am renunțat definitiv la el, pentru că niciodată culorile nu ieșeau cum trebuie după ce reîncărcam tonerul la diferite centre.

Aș vrea totul să îmi cumpăr o imprimantă perfoRmantă,pentru că cea veche în ultima vreme dă rateuri.Tușul se termină foarte repede, trebuie să bag tuș în toner, mă murdăresc foarte tare și uneori nici așa nu mai printează cum trebuie. Ca să nu mai spun că și documentele lasă de dorit, calitatea printării fiind medie.

Astfel am căutat un site de vânzare multifuncționale unde să pot găsi tot felul de imprimante ingenioase la prețuri accesibile.

Vă spun sincer că înclin către o multifuncțională cu laser, deoarece cele cu tuș așa cum este cea de acasă lasă de dorit , în sensul că nu scot bine câteva foi, că și trebui să reîncarc tonerul. O imprimantă ca cea de mai jos nu este foarte scumpă, este o investiție bună, mai ales că poți printa până la 1000 de pagini fără să fiu nevoită să încarc și reîncarc tonerul la nesfârșit.

Simplu,rapid, și ușor,nu?Pe site, găsiți chiar și idei de închiriat multifuncționale, în cazul în care vreți să vă deschideți un mic centru de printare.






Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...