joi, 8 octombrie 2015

Keep calm and decorate with Alegria Online

Nu mai este un secret că de câteva luni bune, m-am așezat la casa mea. Când ajung acasă și deschid ușa, simt că aici este locul meu.Parcă apartamentul în care am crescut nici nu ar fi existat, iar viața mea de abea acum a început.

Ca orice femeie bună la toate, căci așa suntem noi femeile și mame, soții, doctorițe, menajere, bucătărese, suntem un fel de wonder women, îmi place și rolul de ,,femeie- decoratoare''. Nu am un talent în a decora, dar cred că orice femeie se pricepe la a schimba aspectul casei. Nu ai nevoie de lucruri extraordinare, de cele mai multe, unele obiecte puse la locul potrivit schimba total look-ul unei case. Câteva perne decorative, o cuvertă deosebită, sau chiar un covor sunt doar câteva elemente ce pot crea dintr-o simplă casă, un loc în care să te simți acasă.

Nu am reușit să fac toate acele schimbări pe care le-am dorit, dar timpul e de partea noastră, și le facem încet și în tihnă. Azi aș vrea să vă arăt cum putem decora o casă și schimba total aspectul cuibușorului vostru cu bani puțini.Ne trebuie doar puțină imaginație și multă dragoste pentru casa noastră.

Să începem cu perdelele și draperiile, acestea sunt foarte importante, deoarece ele subliniază stilul casei tale, sunt o amprentă a personalității tale. Acestea trebuie alese în ton cu mobila, eu vă spun un secret îmi place să asortez perdelele cu covorul, nu îmi place un contrast prea mare între acestea două.

Un alt aspect deloc de neglijat sunt lenjeriile de pat. Îmi plac cuverturile de pat în culori calde,cu modele florale sau geometrice. Important este să fie calitate și să fie în ton cu restul camerei. În ultima vreme, am cumpărat multe lenjerii de pat, am observat că pe site-ul Alegria Online sunt multe modele de lenjerii pentru toate gusturile și la prețuri accesibile.În această perioadă au și o ofertă de nerefuzat, cumperi o lenjerie cu doar 79 lei și primești cadou un covoraș, la alegere. O lenjerie ca cea de mai jos nu doar că va înfrumuseța camera, dar va da impresia că ați schimbat ceva în casă.



Nu sunt fană covoare, dar îmi plac covorașele mici, care se pot spăla foarte des, căci să nu uităm covoarele adună tot felul de acarieni, vinovați pentru producerea de alergii.Mi-au plăcut mult cele de pe alegriaonline.ro, sunt modele interesante, la prețuri accesibile,sau puteți să le luați la pachet cu o lenjerie.
Magazinul Alegria Online a fost deschis pe data de 15 septembrie și vă așteaptă cu prețuri accesibile la toate tipurile de produse.Veți găsi aici cam toate elementele pentru a aduce o schimbare în casa voastră.

Keep calm and decorate with Alegria Online!




5 comentarii :

  1. A fost o vreme cand redecoaram camera o data la cateva luni... Apoi... au intervenit altele si nu prea mai redecorez. Imi plac, insa, decoratiunile intr-o singura culoare (perdele, covoare - acestea nici mie nu-mi plac foarte mult), fara multe modele pentru ca altfel ar parea prea aglomerata camera in care stam cel mai mult.
    Faine obiecte pe site!
    Succes in ceea ce-ti propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place sa asortez totul in camera, de la covoare pana la lenjerie si perdele. Pupici!

      Ștergere
  2. Ai facut o alegere foarte buna,si mie imi place foarte mult lenjerii de pat florale,sa fie cat mai viu colorate,sa emane caldura,sa te simti foarte bine in propria casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este important este sa te simti acasa in propria casa.

      Ștergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...