sâmbătă, 31 octombrie 2015

Evolio xWatch- cadoul ideal pentru orice barbat

Primul meu ceas a fost în școala generală, era un banal ceas colorat cu o curea de plastic. Nu l-am folosit prea mult timp pentru că s-a și rupt cureaua la puțin timp.De atunci nu am mai folosit vreodată vreun ceas.
Nu știu de ce,dar de fiecare dată când am vrut să îmi cumpăr un ceas, m-am răzgândit. Nu am avut vreo atracție pentru ceasuri, deși astăzi sunt multe modele frumoase.Cred că încă nu s-a inventat ceasul care să facă tot ce vreau eu. Eu vreau un ceas așa cum am văzut eu prin fimele S.F, un ceas la care să pot vorbi, să pot trimite mesaje, să pot naviga pe net, să fie un fel de ceas inteligent cu funcții multiple.

 Azi, am aflat că visele mele nu sunt doar de domeniul fantasticului, căci Evolio a lansat primul smartwatch românesc. Wow, un ceas inteligent, și să mai spuneți voi că Universul nu conspiră la îndeplinirea visurilor noastre, nu?:)  Smartwatch-urile nu sunt tocmai gadgeturi noi, căci am tot auzit de astfel de ceasuri, doar că eu nu am dat importanță acestor descoperiri tehnologice.

Cum se aproprie Crăciunul, vreau să îi cumpăr iubitului meu un ceas inteligent. mai ales că mă tot bate la cap destul de subtil că vrea un smartwatch. Știi, iubita mea, cu astfel de ceas îmi pot monitoriza ritmul cardiac, calitatea somnului, sau numărul de calorii arse? Ei, na,îmi zic eu în sinea mea, îți trebuie un ceas să îți spună dacă ai dormit bine?Păi asta îți pot spune și eu. :)

 Ce să faci, mă pot pune eu în calea progresului științei și a dorințelor iubitului meu? Nu, nu pot.

Astfel, m-am interesat mai mult despre acest Evolio xWatch să văd și eu pe ce dau banii.

M-a frapat să aflu că are funcție antifurt.Helloooo....nici mașina noastră nu are așa ceva, și să aflu că acesta are așa ceva,asta înseamnă ceva. Bun, deci are funcție antifurt și dispune de organizer digital care îți aduce aminte ce ai de făcut(da, și eu aș avea nevoie de așa ceva, de asta și de ceva pastile pentru memorie)

Smartwach-ul arată super bine,e elegant și oferă și multe funcții utile pentru orice pasionat de tehnologie. Poți chiar să îi schimbi cureaua, iar ecranul se poate personaliza cu una dintre cele 9 teme. Se poate conecta la orice smartphone și are o autonomie de 2 până la 5 zile. M-a convins să îmi iau și eu unul mai ales că îmi arată numărul de calorii consumate, deci e și un fel de prieten sincer care îți spune ori că te-ai îngrășat,ori că ai slăbit :))


Acestea fiind spuse, o să mă adaug și eu pe lista doritorilor de Smartwatch Evolio, pe lângă iubitul meu. Preț recomandat 399ron.


Voi ați vrea un ceas inteligent pe lista dorințelor de Crăciun?



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...