marți, 13 octombrie 2015

De unde voi cumpara ghete fotbal pentru baiatul meu?

Acum 5 ani și ceva, când am rămas însărcinată, știam că o să fie băiat.Nu degeaba se spune că mama are o legătură specială cu puiul ei, fie el chiar și de mărimea unui bob de mazăre. I-am visat chiar și numele și chipul, și acest lucru în prima lună de sarcină.

Mi-am dorit să am un băiat, și așa s-a întâmplat, cred că întregul Univers a conlucrat la îndeplinirea acestei dorințe arzătoare. 

Acum la 5 ani și 6 luni, băiețelul meu este fotbalist în toată regulă. Mergem din aprilie la un club din oraș, și îndrăznesc să spun că Bubu se pricepe. Am fost întotdeauna de principiul că locul unui copil e la joacă afară, nu în fața unui calculator.Desigur, e foarte comod să crești un copil în fața jocurilor online, iar tu să stai în pat și să privești telenovele, dar eu am vrut ca băiețelul meu să facă mișcare, să practice chiar și un sport. 
Prin aprilie, am aflat de acest club, aflat în aproprierea casei, și ne-am dus să vedem ce și cum.Nu mă așteptam să îi placă, sau să devină atât de bun. Sportul l-a ajutat chiar să se disciplineze, a devenit mai înțelegător, mai sigur pe el, progresele se văd, iar eu ca mămică sunt încântată și mândră.

Practicarea unui sport implică multe sacrificii și din partea părinților: trebuie să îl duci și să îl iei de la antrenamente, să îi plătești antrenamentul, să îi cumperi echipamentul sportiv necesar. O să spuneți că la 5 ani e mic și că nu are nevoie de echipament deosebit pentru fotbal.Nu e chiar așa, căci pentru a obține performanțe, trebuie să investești în echipamente sportive. Până să îi cumpăr ghete de fotbal lui Bubu, am stricat vreo 3 perechi de adidași și 2 de teneși, până când la sfaturile antrenorului am investit într-o pereche de ghete fotbal

Prețul cam piperat pentru buzunarul meu, dar a meritat investiția.Îi avem de 3 luni și nu s-au degradat deloc,în condițiile în care avem fotbal de 3 ori pe săptămână, plus că aceste ghete profesionale l-au ajutat pe copilul meu să joace mult mai bine. 

Ghetele le-am luat prin intermediul unei cunoștințe care ni le-a adus din străinătate, dar am încercat să găsesc un site online de unde să pot cumpăra pe viitor ghete pentru Bubu.Așa am găsit b-mall.ro, un boutique online unde în afara de îmbrăcăminte și accesorii, găsești echipamente sportive pentru profesioniști. Dacă ești amator de sporturi, în categoria sporturi, vei găsi tot ce ai nevoie pentru practicarea sportului preferat. Am găsit chiar si un articol interesant despre Boutique Mall, un articol din care puteți afla despre culisele acestui magazin online.

Sunt zile când mi-aș dori să stau în pat și să nu mai mergem la fotbal, dar Bubu nu vrea să lipsească, și mă întreabă în fiecare zi: ,,Mami, azi avem fotbal?''

Copiii au nevoie de mișcare și sport pentru a crește sănătoși.Sportul nu îi ajută doar să crească viguroși, dar le prinde tare bine la dezvoltarea caracterului.Nu degeaba se pune:Minte sănătoasă în corp sănătos.




4 comentarii :

  1. Frumoase foc ghetele astea de fotbal, dar oare cat le va purta? Depinde numai de cat de repede ii creste picioul. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am nevoie de niste ghete pt mine.Multumesc pt recomandari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un site util de unde pot cumpara ghete pentru fiul meu, dar si haine pt mine, ce interesant.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...