sâmbătă, 3 octombrie 2015

Alege de Craciun un cos cadou pentru cei dragi

E oare prea devreme să ne gândim la Crăciun? Unii ar spune că nu, mai ales băiețelul meu care ieri mi-a spus:

,,- Mami,de abea aștept să vină iarna, ca să vină Moșul cu muuulte cadouri.

-Mai e destul până atunci, și cine știe dacă vine Moșul la tine, trebuie să fii cuminte până atunci.

-Da, mami, sunt cel mai cuminte, cumințel. Promit!

-Da, da, știu cum îți ții tu promisiunile, îi răspund eu oarecum ironică.''

O conversație de interes dintre mama și fiul ei. Vrei ceva, trebuie să oferi ceva, nu? Cam așa stau lucrurile și în viață, învățăm economia de mici :) Bubu știe că dacă face prostioare e pedepsit, și mai știe că dacă e cuminte, și mami îl răsplătește.

Chiar dacă mai face și ce nu trebuie, Moșul îl iartă, și cu siguranță el va veni cu surprize pentru Bubu, merită,căci este un copil minunat.

Indiferent de cât am fost de cuminți, fiecare trebuie să primească un mic cadou de Crăciun.

Eu nu m-am gândit la ce aș vrea de Crăciun, dar vă spun ce cadou m-a încântat acum ceva vreme. Iubitul meu m-a tot auzit că îmi plac coșurile-cadou, și s-a gândit să îmi facă o surpriză de Paște.Priviți ce coș superb am primit de la el.

A avut de toate în el: cafea, ciocolată,lumânări, bomboane, un vin spumant, și alte dulciuri delicioase. Toate bunătătile au venit frumos ambalate și așezate într-un coș foarte frumos și util. M-am topit toată, cum să nu adori un cadou atât de dulce? Așa că m-am gândit că aceste cosuri cadou Craciun sunt potrivite pentru a le oferi de Crăciun persoanelor dragi din viata mea. 

Cosurile pline de bunătăți sunt o idee practică și utilă pentru a face o surpriză unei persoane iubite. În America, sunt la modă coșurile pline de bunătăți oferite cadou la diverse ocazii,iată că și la noi prinde această idee super grozavă.

Anul acesta, nu știu cu ce mă va surprinde iubitul meu de Crăciun, eu știu ce cadou o să ii iau lui, dar încă nu vă spun nimic,e surpriză. Știu sigur că unul dintre aceste cosuri cadou va ajunge la o prietenă dragă. S-a mutat de curând în alt oraș, destul de departe de mine și nu știu dacă voi ajunge la ea de sărbători, așa că îi voi trimite un cos Karin Gifts plin de dulcele,cum zice fiul meu la dulciuri.


Sunt multe idei de cosuri Karin Gifts,până la Crăciun vă puteți surprinde iubita, mama, soțul, sau de ce nu șeful cu un coș surpriză.

Puteți personaliza coșul și alege doar acele produse care vă sunt pe plac.




4 comentarii :

  1. Cine nu si-ar dori un astfel de cos plin cu bunatati? Pana la urma magia Craciunului inseamna sa daruiesti bucurie celor dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai mi ai dat niste idei de cadouri grozave pt Craciun

      Ștergere
    2. Tocmai mi ai dat niste idei de cadouri grozave pt Craciun

      Ștergere
  2. Foarte frumos. O idee foarte buna pentru orice ocazie.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...