marți, 29 septembrie 2015

Recomand folia de protecție S6 Edge

Ne place să îi protejăm pe cei dragi, am da orice ca ei să fie în siguranță. Copiii sunt darul cel mai de preț și facem totul ca ei să fie bine. Muncim din răsputeri pentru a le asigura hrana, îmbrăcămintea, jucăriile și tot ce mai au ei nevoie. Stă în natura noastră să oferim celor dragi nouă echilibrul și dragostea de care ei au nevoie.
Sunt unele persoane care pe lângă persoanele dragi din viața lor, aleg să aibă o grijă deosebită de obiectele din viața lor, fie că vorbim de mașină, tabletă sau telefon. Până la urmă sunt unele obiecte care ne sunt indispensabile și este normal să vrem să le prelungim viața cât mai mult.

Pentru mine, sunt 2 gadgeturi fără de care nu îmi imaginez viața: telefonul și laptopul. Implicit nu pot trăi nici fără internet, e un viciu plăcut,fără prea multe efecte adverse. Cu siguranță, ca mine sunt milioane de oameni, care nu pot trăi fără aceste lucruri. 

În era internetului, fiecare posedă un smartphone.Eu încă nu mi-am cumpărat unul deși îmi doresc, dar dacă ar fi să aleg unul aș vrea un smartphone Samsung Galaxy S6 Edge.Este întruchiparea tuturor dorințelor mele. Desigur, este o investiție care merită, și pentru a prelungi viața acestui gadget super inteligent aș alege o folie de protectie S6 Edge
Nu este orice folie, ci o folie cu grad militar,da ați citit bine, căci este realizată dintr-un material special, creat cu ajutorul nano tehnologiei,același material fiind utilizat și pentru protejarea elicelor de la elicopterelor militare. 

De ce aș alege folia de protecție S6 Edge?Simplu:

- folia este subțire, dar totuși atât de rezistentă, fiind compusă din 4 straturi cu o grosime totală de 0,2mm.
- stratul de suprafață este creat din polimeri elastomeri, care au proprietatea de a vindeca zgârieturile ușoare.
- folia este invizibilă, oferind o rezistentă de 2 ori mai mare față de o folie normală.

Pe site-ul Smart Protection, găsiți folii de protecție pentru toate tipurile de telefoane și smartphone-uri,dar și pentru laptopuri și tablete.




3 comentarii :

  1. acum ca vad postarea ta mi-am adus aminte ca nu mi-am cuparat folie de protectie la telefon sia cum ecranul este zgariat, sunt foarte utile foliile telefonul arata ca nou datorita lor

    RăspundețiȘtergere
  2. Folia de protectie este foarte importanta pentru telefon . Multumim pentru sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Folia de protectie este foarte importanta pentru telefon . Multumim pentru sfaturi.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...